Як відомо, найбільше «євроблях» привозять в Україну з Німеччини. Однак, мало хто з українських покупців здогадується, що їх новий «залізний кінь» раніше був німецьким таксі. Редактори AUTO BILD з'ясували, чи варто купувати дешеві б/в авто, які раніше були таксі.
AUTO BILD пише, що більшість старих німецьких таксі відправляються в Східну Європу. Там їх абияк ремонтують, перефарбовують, після чого продають приватним особам. Але, звичайно, при цьому продавці скручують показники одометра. Щоб не налякати покупців. Зазвичай у німецьких таксі, які намагаються продати, пробіг становить від 450 000 до 800 000 км. Іноді більше.
Як дізнатися, що автомобіль раніше працював таксі в Німеччині? Багато німецькіх таксі мають бежевий колір кузова. Але у деяких колір кузова білий, сріблястий або чорний. До того ж перекупники часто перефарбовують машини, щоб їх неможливо було відразу розпізнати.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Деякі старі німецькі таксі виглядають цілком пристойно. Але цифри на одометрі показують, що технічно вони вже «втомилися».
Особливо уважним при покупці б/в авто з Німеччини потрібно бути, коли хочеш їздити на «мерсі». Справа в тому, що в Німеччині автомобілі Mercedes найчастіше працюють як таксі. Але вони як раз і більш надійні і краще зберігаються.
Автомобілі VW ледве можуть подолати пробіг в 300 000 км. Це ж стосується Citroën і Dacia. Втім, у «мерса» все ж є один конкурент - Toyota Prius.