Далекобійники доведені владою до точки кипіння: черги на зважування сягають 10 кілометрів

Автор: Марченко Любов

Далекобійники втрачають час і гроші на зважуванні фур. Через те, що робота вагових пунктів толком не налагоджена, машини вимушені шикуватися у багатокілометрові черги на зважуванні. Якщо проблема не буде вирішена найближчим часом, водії фур загрожують владі масовою акцією протесту – такою, якої українська столиця ще не бачила.

Далекобійники доведені владою до точки кипіння: черги на зважування сягають 10 кілометрів - today.ua

У пунктів зважування великогабаритного транспорту, які розставлені по Україні, виявилася низька пропускна спроможність. Вони не справляються з функціями зважування всього вантажопотоку, який колесить автомагістралями нашої країни.

Такий сплеск "поголовного" зважування в Україні стався після того, як президент Володимир Зеленський почитав повідомлення у закритому чаті далекобійників, в якому вони попереджають один одного про ваговий контроль на трасі і про можливі об'їзні шляхи. Президент тоді обізвав далекобійників "засранцями", які псують українські дороги, ганяючи по них свої перевантажені фури.

Далекобійники доведені владою до точки кипіння: черги на зважування сягають 10 кілометрів

Популярні зараз

В одному з обласних центрів вже оголосили про подовження зимових канікул: школи можуть самі визначати тривалість вакацій

Майже 150 тисяч внутрішніх переселенців були змушені повернутись на окуповану територію, 99% з них – не з власної волі

Служба "Укртрансбезопасности", звичайно ж, відразу відреагувала на зауваження президента і кинулася виправляти становище. Причому з чиновницької завзятістю ситуація була доведена до абсурду. Так, у Херсонській області, відразу після візиту туди Зеленського, за зважування взявся особисто голова "Укртрансбезпеки" Олександр Погорєлов.

Там змусили ставати в чергу на ваги всіх: навіть легковики та фури, що йшли порожняком. Зрештою виявилося, що ваги при кожному новому зважуванні одного й того ж автомобіля дають різні свідчення. Причому, хибили вони не на кілограм і не на два, а на сотні, а то й тисячі кілограмів. У підсумку, провоювавши з вагами і водіями усю ніч, глава "Укртрансбезпеки" змушений був визнати: комплекси для зважування великогабаритних вантажів до роботи не готові.

Однак у масштабах країни цю акцію не припинили: всі фури продовжують зважувати на 18 пунктах ГВК, розташованих у різних регіонах України. Ваги начебто підрихтували, і вони стали видавати більш-менш правдоподібні свідчення. Відразу ж з'ясувалося: близько половини всіх машин, які їздять по дорогах України, мають очевидні перевантаження. А значить, зважувати машини потрібно. Однак пропускної здатності ГВК явно не вистачає. Особливо багато фур мандрує просторами Одеської, Херсонської та Миколаївської областей.

Вночі в черзі до ГВК накопичуються сотні машин. Іноді черга з автомобілів досягає 10 кілометрів. Причому простоювати в черзі їм доводиться вночі, якраз у той час, коли вони повинні їхати. Адже вдень через тепловий режим, вони змушені стояти.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

У підсумку, водії зривають плани по доставці вантажів і контракти. При цьому вони втрачають гроші на перевезеннях. Такий стан речей не влаштовує ні їхніх замовників, ні, тим більше, їх самих.

Тому з'явилася інформація, що далекобійники вже заявили чиновникам, що якщо ситуація найближчим часом не покращиться, вони влаштують акцію протесту під Верховною Радою і прибудуть туди, звичайно, не пішки, а приїдуть на своїх фурах. Далекобійники кажуть, що тоді Київ здригнеться: такої акції протесту він ще не бачив.

Головне