Що буде якщо не прогрівати взимку АКПП

Автор: Максимов Віталій

Більшість автомобілістів знають, що взимку потрібно прогрівати двигун. Але далеко не всі знають, що потрібно ще й прогрівати АКПП. Сьогодні ми розповімо, чому потрібно гріти гідромеханічну АКПП.

Що буде якщо не прогрівати взимку АКПП - today.ua

Гідромеханіка з 1980-х років

Досі можна побачити на деяких автомобілях коробки з гідравлічно-вакуумним керуванням і звичайним механічним регулятором тиску. Швидкість включення передач регулюється за рахунок підбору перерізів каналів і енергії гідроакумуляторів.

Це надійні коробки, але взимку вони можуть погано працювати через занадто густе масло і з-за сильного зносу. До повного прогрівання можливі жорсткі перемикання або зависання на одній передачі.

У деяких старих коробок можна поламати маслонасос при прогазовках на холодній коробці.

Популярні зараз

В одному з обласних центрів вже оголосили про подовження зимових канікул: школи можуть самі визначати тривалість вакацій

Майже 150 тисяч внутрішніх переселенців були змушені повернутись на окуповану територію, 99% з них – не з власної волі

Стара гідромеханіка з електронним управлінням

Найчастіше зараз зустрічаються електроннокеровані «автомати» з використанням тільки on/off-соленоїдів і механічним приводом селектора.

Це прості і надійні коробки, але з-за постійної експлуатації без прогріву у них можуть бути такі ж проблеми, як у «класики». Вони чутливі до зміни в'язкості масла, але трохи виручають «розумні» блоки управління.

Що буде якщо не прогрівати взимку АКПП

Гідромеханіка з одним лінійним соленоїдом

Такі коробки дуже добре захищають себе від проблем при роботі з в'язким маслом в холодну погоду. Тим не менш, прогрівати їх теж потрібно. В іншому випадку пошкодиться механічна частина та гідравліка. Особливо це стосується старих коробок, і в тому випадку, якщо масло давно не міняли.

Врахуйте, що холодні старти сильно перевантажують лінійний соленоїд регулювання тиску.

Сучасні гідромеханічні коробки

В останні роки автовиробники перейшли на соленоїди з змінним потоком. Найскладніші конструкції - керовані соленоїди з підпружиненим клапаном. Вони не тільки складні, але швидко зношуються. Тим не менше, американський концерн General Motors любить такі конструкції.

«Складні» соленоїди характерні для шестиступенчатых «автоматів». У деяких випадках для скорочення проводки переносять плати управління всередину коробки.

Коли «складні» соленоїди зношені, коробка, особливо взимку, починає погано виконувати свої функції. Відбувається швидкий процес її руйнування.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Підіб'ємо підсумок

Водії, які їздять на автомобілях з сучасними «автоматами», довго не помічають, що почалися проблеми. Коли вони це розуміють, то вже пізно. Доводиться в кращому випадку викладати гроші на ремонт, а в гіршому – купувати нову коробку.

Старі «автомати» мають більш виражені симптоми, але вони витриваліші, в тому числі при низьких температурах.

Головне