Названо 4 головні проблеми турбодвигунів

Автор: Максимов Віталій

Перші двигуни з турбонаддувом критикували за їх недостатню надійність. З часом їх надійність вдалося помітно підвищити. Однак, деякі недоліки у них і досі є. Сьогодні ми розповімо про проблеми, характерних для всіх турбодвигунів.

Названо 4 головні проблеми турбодвигунів - today.ua

Масляне голодування

У деяких турбодвигунах вузли і агрегати недоотримують масла. Спостерігається так зване масляне голодування. Це може призвести до швидкого зносу мотора або до його поломки. А все із-за того, що системи змащення не доведені до потрібного рівня. Вони не ефективні.

Підвищена витрата масла

Бувають випадки, коли двигуни з турбонаддувом навіть відомих фірм раптом починають посиленими темпами жерти масло (до літра на тисячу кілометрів). Цей процес часто називають «масложором». Причин може бути декілька, наприклад, неробоча пружина розширювача маслознімного кільця.

Висока чутливість до якості палива

Деяким турбодвигунам протипоказаний навіть бензин АІ‑95. З-за поганого палива на форсунках з'являється нагар зі всіма витікаючими звідси наслідками, аж до деформації клапанів і прогоряння поршнів.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Названо 4 головні проблеми турбодвигунів

Низький ресурс ланцюгового приводу ГРМ

Турбомотори відомі тим, що ланцюг ГРМ часто розтягується раніше, ніж очікується. З ним можуть з'явитися проблеми вже до 60 000 км. Розтягнувшийся ланцюг може перескочити на 1-2 зуба, що призводить до зустрічі поршнів з клапанами.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Потрібно відзначити, що у дизельних турбомоторів ці проблеми зустрічаються рідше, ніж у бензинових.

В останні роки до наддувних моторів стало менше претензій, ніж раніше. Однак, вони досі є. Різні «навороти» їм надійності не додають. В цілому ж сучасні турбомотори можуть прослужити 250-300 тис. км.

Головне