Управління морських шляхів в Миколаєві відреагувало на повідомлення екс-військового прокурора Анатолія Матіоса про те, що в порту міста зберігається майже вдвічі більше селітри, ніж в Бейруті. Чи загрожує Україні доля ліванського порту?
В адміністрації Миколаївського порту розповіли про 4200 тоннах селітри, яка була конфіскована з арештованого судна в 2018-му році. Начальник відділу обробки інформації обліку вантажів, служби безпеки мореплавання і екологічної безпеки миколаївського управління АМПУ Сергій Пустовий розповів представникам місцевих ЗМІ, що в порт Миколаєва у вересні 2018 го року прибуло судно з грузинського порту Поті. У миколаївській екоінспекції виникли питання до якості перевезених добрив. В результаті, судно було заарештовано, а небезпечний вантаж конфісковано. 4200 тонн аміачної селітри вивантажили в складські приміщення порту. Однак довго селітра в порту Миколаєва не затрималася. Добриво почали вивозити на переробку. Вже до кінця першого кварталу 2019 року заарештованої простроченої селітри на складах не залишилося.
Нагадаємо, ввечері у вівторок, 4 серпня 2020 р, в порту столиці Лівану здетонувало 2700 тонн аміачної селітри. Добриво було конфісковано і поміщено на склад ще в 2014-му році. За даними ліванських властей, до колосального вибуху призвело рішення адміністрації порту зробити ремонт складського приміщення, де зберігалася селітра. Іскри від зварювального апарату призвели до загоряння. В результаті вибуху загинули 135 осіб, 4000 поранені. Сотні тисяч людей залишилися без даху над головою.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal