Дженніфер Лопес знає, як їй точно не залишитись непоміченою. 53-річна виконавиця показала елегантний образ для старших жінок.
У Мережі з'явилося відео та фото з нової рекламної кампанії, у якій взяла участь зірка. Американська артистка після поїздки до Італії поділилася із фанатами алкогольним напоєм, обличчям якого вона стала. Але найцікавіше те, що сама зірка раніше зізнавалася, що алкоголь не п'є.
У кадрі Дженніфер Лопес постає в ефектному образі, в якому присутні відразу кілька трендів 2023 року. Її вибір упав на сіру худі з пір'я, синю спідницю з гліттеру із завищеною лінією посадки та довжиною до середини гомілки та стріпи - босоніжки на ультрависокому підборі та танкетці.
Свій образ зірка фільму "Весільний переполох" доповнила актуальними прикрасами та крихітною сумочкою. Волосся вона поклала в кінський хвіст, а в макіяжі зробила акцент на очах.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Цікаво, що не всі шанувальники Джей Ло згодні з її вибором рекламувати алкоголь. Одні звинувачують її в лицемірстві і тому, що вона продалася заради грошей. Інші називають її вчинок ляпасом її чоловікові, який довгий час боровся з алкогольною залежністю.
Подивитися цю публікацію в Instagram
Нагадаємо, Дженніфер Лопес показала трендову міні-сукню для жінок старше 45 і похвалилася загорілими ніжками.