Користь і шкода коров'ячого і рослинного молока: який продукт допоможе схуднути

Автор: Шевченко Лилия

На полицях сучасних магазинів присутня величезна кількість суперфудів, в тому числі і різних видів молока. Дієтолог Альбіна Комісарова розповіла, чи варто відмовлятися від вживання коров'ячого молока, віддавши перевагу рослинним аналогам. Особливо, якщо йдеться про здорове харчування і боротьбу із зайвою вагою.

Користь і шкода коров'ячого і рослинного молока: який продукт допоможе схуднути - today.ua

"Пийте, діти, молоко, будете здорові!"

За словами дієтолога, відмовлятися від вживання в їжу коров'ячого молока і молочних продуктів, щоб буди у тренді, ні в якому разі не варто. Альбіна Комісарова впевнена, що цей напій дуже корисний, він не містить шкідливих компонентів і не виводить кальцій з організму людини.

Єдиною перешкодою для введення молока в раціон може стати його індивідуальна непереносимість. Якщо ж немає ніяких побічних ефектів, продукт добре засвоюється, подобається на смак, то він повинен бути в меню, нехай і не кожен день.

Що стосується рослинного молока, то на думку Альбіни Комисарової, немає ніякої потреби купувати дорогі та розрекламовані аналоги коров'ячого молока.

Популярні зараз

Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“

Україна значно випередила Європу в затратах на оренду житла, - ЛУН

Рослинне молоко підходить тим людям, які не люблять або їм протипоказаний натуральний продукт тваринного походження.

Користь і шкода коров'ячого і рослинного молока: який продукт допоможе схуднути

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

По суті рослинне молоко – це штучно створений замінник коров'ячого. Для поліпшення смаку в нього часто додають цукор. Так що, схуднути соєве, мигдалеве, рисове, кокосове, вівсяне і всі інші види рослинного молока вам точно не допоможуть, впевнена Альбіна Комісарова.

Нагадаємо, раніше знаменитий телеведучий і лікар Доктор Комаровський розкритикував думку про те, що рослинне молоко корисніше, ніж коров'яче. Євген Олегович назвав це не більш ніж прийомом маркетологів, які намагаються змусити людей купувати більш дорогий продукт.

Головне