Today.ua

Дистанційна освіта з точки зору психології: до чого призведе навчання онлайн

Про те, варто чи не варто переводити українські школи на навчання онлайн, сперечаються ось уже кілька місяців самі діти, батьки, педагоги і політики. Давайте ж дізнаємося, що про дистанційну форму освіти думають психологи, адже саме їм відомі більшість таємниць людської душі.

Практикуючий психолог Віра Романова пояснила, що згідно з офіційною статистикою, менше 6 відсотків населення планети можуть самостійно організувати навчання в форматі онлайн. Для цього у людини повинна бути розвинена сила волі і навик самодисципліни. Дистанційне навчання вимагає специфічної концентрації уваги, специфічних навичок. Але навіть при успішному осягненні тих чи інших наук, діти будуть позбавлені навичок соціалізації. «Школа - це місце, де діти дружать, це фактор соціалізації, де у дітей з'являється перша дружба, перші моральні дилеми: виконати вимогу вчителя або не скласти одного, який щось там накоїв. Це обмін моделями поведінки сімейного типу виховання, де всі діти в школу приходять з різних сімей », - розповіла Віра Романова.

В Україні на сьогоднішній день не можна навіть обговорювати перехід на онлайн-навчання. «Є дуже багато психічних і психологічних проблем у дітей, сімей, з якими не просто не можна, а заборонено вчитися онлайн. Ми 5 - 6 років вибудовували інклюзивна освіта, і онлайн-навчання - це руйнування інклюзивності. А з іншого боку - невротизація батьків, пов'язана з постійними змінами економічної ситуації. Все це не призводить ні до чого хорошого», - стверджує психолог.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що в Києві щодня відвідувати шкільні заняття будуть тільки учні 1, 5 і 10-х класів. Решта школярів ходитимуть на уроки по черзі, решту часу присвячуючи навчання в форматі онлайн. Подробиці рішення київської влади.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ