Діма Василенко — засновник та CEO Good Advice, агентства зі зв’язків із громадськістю, яке спеціалізується на фінансах, фінансових технологіях і банківській справі, з офісами в Лондоні та Нью-Йорку. Входить до європейського списку Forbes “30 до 30” (2023).
За понад вісім років досвіду в PR-індустрії, Діма працював із технологічними гігантами, серед яких Google та Microsoft, а також із низкою динамічних стартапів.
Окрім досвіду PR у сфері технологій та фінансів, Діма також працював стратегом у низці гучних громадських проєктів та політичних кампаній.
Він заснував Good Advice влітку 2020 року. Сьогодні це — визнана агенція з клієнтами у Великій Британії та США, від інноваційних стартапів до відомих банківських і фінансових компаній, таких як Form3 та Kpler.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Кампанії Good Advice увійшли до шортлиста The 2021 Drum PR Awards разом із роботами Ogilvy, Uber, Adidas, PlayStation, AMEX, Edelman, Samsung та IKEA. Клієнтів агентства регулярно публікують та цитують такі бізнес-видання, як Forbes, The Wall Street Journal, The Financial Times, Bloomberg, Reuters і CNBC.
У 2022 році журнал PRWeek Magazine, найвпливовіше видання PR-індустрії, назвав Діму «вундеркіндом комунікації». Крім того, у 2022 році Good Advice було включено до списку 12 молодих PR агенцій, за якими варто слідкувати за версією PRWeek.
Упродовж 2022 року Діма допомагав українському уряду, неурядовим організаціям та волонтерським групам зі стратегічними медіакомунікаціями, щоби поширювати обізнаність у світових ЗМІ, а також оприлюднювати кампанії збору коштів для воєнних дій.
Діма, іммігрант, який переїхав до Великобританії з України у 2012 році у віці 18 років, закінчив Лондонський університет мистецтв у 2015 році зі ступенем бакалавра зі зв’язків із громадськістю.
-
Чому ви вирішили піти у зв’язки з громадськістю?
Я вчився в художній школі в рідній Одесі й, природно, зацікавився мистецтвом і дизайном, особливо графічним. Тоді я уявляв, що працюватиму в рекламі. Як і багато дітей в Україні того віку, я проводив багато часу в інтернеті, і, досить довго шукаючи інформацію про рекламну індустрію, я відкрив для себе PR. Це здавалося крутою роботою — робити людей відомими, тому це й був мій остаточний вибір щодо того, чим я хотів займатися в житті.
-
Що було найбільшим викликом у вашій кар’єрі?
Моя робота зараз полягає в тому, щоби бути PR-менеджером, і водночас керувати міжнародним PR-агентством. Здається, що це досить близько, але це дві абсолютно різні дисципліни. Найважче для мене у веденні бізнесу було навчитися бути менеджером — одна справа, коли працюєш сам, і зовсім інший сценарій, коли є команда. Треба бути достатньо зрілим, як керівник, щоб довіряти своїм колегам, делегувати завдання та погоджуватися з тим, що не все буде ідеально чи навіть так, як ви хочете бачити — і це нормально.
-
Що є найбільшим успіхом у вашій кар’єрі?
Я б сказав, що моїм найбільшим досягненням було поставити себе в один ряд із людьми, на яких я рівнявся, коли починав свою кар’єру. Мене регулярно запрошують судити галузеві нагороди пліч-о-пліч із тими, кого багато років тому я хотів би бачити своїми наставниками. Мова про керівників відділу зв’язків із громадськістю та комунікацій у великих корпораціях і провідних PR-агенціях світу. Мабуть, у ці моменти я уявляю, як розмовляю з 18-річним собою та кажу, що все можливо.
-
Які якості потрібні, щоб досягти успіху в PR?
Перша й найважливіша — це психологічна стійкість. Це надзвичайно стрімке середовище роботи — проти вас постійно будуть час та проблеми, які виникають нізвідки.
Багато людей думають, що PR потрібен, щоб нічого не пішло не так. Насправді завдання PR — напевне знати, що все піде не так, і коли це станеться мінімізувати шкоду.
-
Коли ви вирішили створити власне агентство й чому?
На початку кар’єри я працював у провідних світових агентствах, це чудово для накопичення досвіду та розуміння того, що в мене виходить добре. Втім я завжди мав підприємницьке мислення та відчував, що краще за інших знаю, як керувати справами.
Починаючи власний бізнес, розумієте, що працюватимете 24/7, 365 днів на тиждень. Так, у вас більше немає боса, але, як у тій пісні — «Gotta Serve Somebody», і цей хтось тепер є вашими клієнтами, у моєму випадку людьми, які довіряють мені свою репутацію.
Я щасливий виконувати найкращу роботу, про яку тільки міг побажати, адже щодня я вирішую, як працюватиме ця агенція та як будуть побудовані процеси наших клієнтів. Це найкраще відчуття, яке може отримати людина з високими амбіціями.
-
З якими найцікавішими компаніями ви працювали?
У моїй кар’єрі мені пощастило працювати з найбільшими світовими технологічними брендами, такими як Google і Microsoft. Робота з PR на такому рівні вимагає великої впевненості та дисципліни. Усі клієнти Good Advice — це виняткові та цікаві компанії, об’єднані тим, що вони є частиною фінансово-банківської галузі. Водночас вони абсолютно різні в тому, що саме створюють.
Значна частина нашої роботи полягає в тому, щоб зрозуміти їхній продукт на такому рівні, щоб ми могли впевнено говорити про нього із журналістами, які є експертами в темах, які варіюються від штучного інтелекту, машинного навчання та кібербезпеки до енергетичних ринків, нафти й газу та торгівлі ф’ючерсами. З усіма нашими клієнтами цікаво працювати — зокрема й тому, що рішення про співпрацю зважуються з обох сторін.
-
Як ви допомагали воєнному протистоянню України?
Крім пожертвувань, я з перших днів хотів бути корисним, й ідея полягала в тому, щоб допомогти тим, чим я вмію і вмію якнайкраще. У перші дні війни я розмістив пост у LinkedIn та Instagram про те, що ми як агентство надамо безплатний комунікаційну чи піар-підтримку будь-якій українській урядовій, чи волонтерській організації. Чесно кажучи, це не здавалося дуже корисним для загальних воєнних зусиль, однак багато організацій звернулися до мене — це означає, що людям це потрібно, і поки є попит, ми покриватимемо його. За останній рік я працював із Міністерством культури України та десятком волонтерських організацій, у тому числі з тих, що закуповували та доставляли в Україну машини швидкої допомоги, навчали бійців надавати першу допомогу, закуповували автомобілі для армії та багато іншого.
-
Що робить Лондон захоплюючим місцем для роботи?
Лондон дає вам відчуття, що все можливо — різноманітність людей, думок і підходів надихає, а місто є потужною рушійною силою інновацій і творчості. Водночас із погляду міського ритму, Лондон може перейти від спокою до божевілля за 10 хвилин поїздки, отже прокидаючись вранці, маєте свободу обирати, який день ви хочете прожити сьогодні.
-
Чи змінилася ситуація у Великобританії після Brexit?
Багато людей, особливо в Україні, є великими прихильниками Brexit, оскільки він дав Великій Британії більше можливостей самостійно приймати рішення — це було особливо важливо, коли йшлося про санкції проти Росії, а також озброєння України. На цій території Європейський Союз усе ще дуже неорганізований, повільний і неефективний. Я не можу коментувати решту результатів.
-
Який наступний виклик ви ставите перед собою?
Наступним викликом для мене є розвиток Good Advice у США. У нас уже є кілька клієнтів і команда в Нью-Йорку, яка росте й розвивається. Мета на наступні роки – дати можливість підрозділу в США прогресувати такими ж темпами, як і у Великобританії.