ПриватБанк звинуватили в знятті грошей з картки без підтвердження її власника. Клієнт банку став жертвою шахраїв, які списали з його рахунку кошти начебто за покупку в інтернет-магазині. В інциденті, що трапився, клієнт звинувачує безпосередньо фінустанову. Відповідна скарга на банк з'явилася на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки".
"Я, звичайно, в курсі, що приват безперешкодно дозволяє всім підряд знімати гроші з картки без підтвердження власника, при цьому навіть заганяючи у овердрафт. Але от поясніть мені, як так, що і оплата в нібито інтернет магазині проходить без моєї участі?", - пише обурена клієнтка.
Клієнтка ПриватБанку і Приват24 обурена тим, що при знятті коштів з картки їй на телефон не прийшов запит про підтвердження. Адже якщо б прийшов код, то шахрайства можна було б уникнути.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У службі підтримки банку пояснили, що турбуються про безпеку своїх клієнтів. Необхідність підтвердження платежу визначається спеціальним алгоритмом, який розроблений з урахуванням накопиченого досвіду проведення платежів, включаючи шахрайські операції. В цілях безпеки деталі алгоритму ПриватБанк не розголошує.
Нагадаємо, ПриватБанк вже звинувачували в шахрайстві після інциденту зі зникненням коштів з картки клієнта після поповнення через термінал.
Раніше клієнт Приватбанку поскаржився на те, що йому без попередження знизили кредитний ліміт на картці.