ПриватБанк опинився в центрі нового конфлікту, пов'язаного зі зникненням коштів з картки клієнта. Такі випадки відбуваються регулярно, і українці обурені тим, як шахраї крадуть їх гроші. Люди звинувачують у махінаціях банк, однак чи має до цього стосунок фінустанова, невідомо. Один з подібних відгуків з'явився на сайті Мінфіну.
Клієнт ПриватБанку поскаржився, що при платежі на суму 1700 гривень з його карти знялася подвійна сума. Гроші банк зняв в мінус ліміту і таким чином загнав клієнта в борги. Він вимагає повернути гроші і планує відмовитися від послуг цього банку.
У відповідь на негативний відгук співробітники ПриватБанку відповіли клієнту, що спробують розібратися з ситуацією, запросивши у нього докладну інформацію.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
В коментарях ще один з клієнтів ПриватБанку поділився схожою історією, коли банк списує подвійну суму незрозуміло куди. І це трапляється з ним не вперше. У перший раз сума платежу становила 90 грн, а з клієнта зняли 180 грн, але вдруге сума виявилася набагато більше - 7200 грн, а при подвійному списанні 14400 гривень.
"У мене теж саме! Теж 27 лютого, тільки сума 7200. Кредитного ліміту не було. Ще 1 березня все було нормально, все транзакції приходили на телефон і мінуса не було. А вчора з'явилося -7200. У виписках написано 27 лютого. Як тоді 1 березня та до цього все було в плюсі .... Розберуся і ну його в баню цей банк. Другий раз вже списують не зрозуміло куди і що. У перший раз хоч 90 грн - не так прикро", - написав клієнт фінустанови.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк знімає у клієнтів гроші за користування послугою "Скарбничка".