Today.ua

ПриватБанк звинуватили у зникненні коштів з кредитної картки: українцям зробили заяву

Клієнт ПриватБанку поскаржився на те, що банк незаконно списав з його рахунку кошти, при цьому без попередження зменшивши кредитний ліміт. Співробітники банку списали інцидент на збій в системі Приват24, однак, обурений клієнт просить якнайшвидше розібратися у цій ситуації. Відповідна скарга з'явилася на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки".

"Вчора баланс на рахунку був позитивний, до 1000 гривень. Сьогодні раптово всі гроші зникли з рахунку, плюс картка пішла в мінус на 1888 гривень. В банку несуть якусь нісенітницю про збій в системі, глюки тощо. Кажуть, що поки гроші повернуться на рахунок, невідомо коли", - повідомив клієнт Приват24.

У службі підтримки банку клієнту пообіцяли розглянути цю ситуацію і допомогти з нею розібратися. Подібних ситуацій щодня виникає дуже багато. Інші клієнти, яким так само не пощастило, радять закривати карту, поки на неї не нарахували відсотки.

Нагадаємо, ПриватБанк звинуватили в знятті грошей з картки клієнта без підтвердження її власника.

Раніше клієнт ПриватБанку поскаржився на те, що при переказі коштів через Western Union на його картку гроші чомусь не дійшли.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ