ПриватБанк потрапив у черговий скандал. Цього разу клієнтка поскаржилась на списання коштів за невідомі послуги. Відповідна скарга з'явилась на сайті Мінфіну.
"З пенсійної картки оплачувала комунальні платежі і один раз купила з інтернет-сайту товар. Півроку списувалися гроші на якісь "Комунальні послуги та аварійно-рятувальні роботи: PIN-KOMUNAL, KYIV" - щомісяця до 400 грн. Тільки через 5 місяців я це помітила, випадково зайшовши в Приват24 через 4 дні після проплати комунальних. Квитанції не видавалися. Звернулася в Приват до оператора. Заблокували це списування, поміняли карту, оновили платежі. Мене звинуватили в тому, що я користувалася інет-магазином і сама винна", - розповіла клієнтка Приват24.
За її словами, рівно через місяць за наступні платежі знову було списано 292,53 грн, але тепер іншим способом - у платежі за воду було надіслано квитанцію за сплачені послуги, але з самої картки було знято ледь не вдвічі більшу суму.
"Приходжу до висновку - крадуть безпосередньо співробітники банку", - впевнена клієнтка.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Представник ПриватБанку відповів на скаргу, запевнивши, що в ситуації будуть розбиратись.
Нагадаємо, раніше ПриватБанк звинуватили в шахрайстві з інтернет-покупками.