Today.ua

ПриватБанк звинувачують у користуванні клієнтськими коштами: у чому причина

ПриватБанк потрапив у черговий скандал. Клієнт фінустанови поскаржився на те, що під приводом технічного навантаження ПриватБанк вирішив скористатися його коштами. Свій негативний відгук незадоволений клієнт залишив на сайті Мінфіну.

"При купівлі товару на "Аліекспресс" ПриватБанк без підтвердження 3D-secure списав гроші з карти, але оплату не провел (підтвердили співробітники "Алі"), замовлення було скасовано. Але ПриватБанк гроші не карту не повернув. Несуть якусь маячню про резервування грошей на 11 днів", - поскаржився клієнт Приват24.

У відповідь на відгук представник ПриватБанку зазначив, що на деяких сайтах, якщо користувач ввів дані своєї картки, оплата може проходити без додаткового підтвердження.

"Дозвольте зазначити, что при проведенні оплати в інтернеті на сторонніх сайтах, на яких клієнтом були введені та збережені реквізити картки, оплата може проводитись без додаткового підтвердження. Кошти по платежу знаходяться в резерві, це означає, что вони не спісані, але тимчасово недоступні для користування. Дозвольте зазначити, что банк не може користуватись цими коштами, так як очікує запит від сайту на списання ціх грошів", - йдеться у відповіді на скаргу клієнта.

Також в ПриватБанку зазначили: якщо протягом 11 днів з моменту проведення операції від сайту не надходить запит на списання, ПриватБанк автоматично повертає кошти з резерву на доступний баланс картки.

"Нами може бути створена заявка на повернення коштів, якщо у Вас є підтвердження від сайту про те, що оплата ним не отримана та гроші в резерві не будуть запитані до списання", - додали в ПриватБанку.

Нагадаємо, раніше ПриватБанк потрапив у новий скандал після того, як клієнт Приват24 відправив гроші з однієї картки на іншу, але отримати кошти так і не зміг.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ