ПриватБанк зробив своїм клієнтам чергове попередження, пояснивши, як за допомогою мобільного онлайн-додатку Приват24 можна замовити зняття великої суми коштів з особового рахунку. Справа в тому, що деякі клієнти стикаються з проблемою блокування карток у процесі зняття коштів. Саме тому, керівництво банку пояснило, що робити в таких випадках.
Один із клієнтів ПриватБанку обурився тим, що йому заблокували рахунок в той час, як він знімав з банкомату 20 тис. гривень. Співробітники банку нібито запідозрили його у фінансових махінаціях і тому пішли на такі заходи. Обурений клієнт залишив негативний відгук на сайті Мінфіну і попросив розібратися в цій проблемі.
ПриватБанк відреагував на відгук клієнта, служба підтримки банку пояснила, що у разі зняття великої суми грошей з особового рахунку клієнти банку можуть скористатися попереднім замовленням готівки в потрібне відділення. Замовлення проводиться в особистому кабінеті Приват24, меню "Всі послуги — Послуги — Замовлення готівки".
ПриватБанк останнім часом став інструментом для фінансових шахраїв з використанням мобільного онлайн-додатку Приват24, тому керівництво банку приймає всі заходи безпеки для своїх клієнтів.
Нагадуємо, ПриватБанк запустив нову послугу продажу безготівкової валюти через мережу терміналів самообслуговування. Щоб поповнити свою валютну картку або рахунок, слід спочатку авторизуватися в терміналі за допомогою картки ПриватБанку, вибрати меню «Банківські послуги» і «Обмін валют», далі вибрати потрібну валюту, суму і відповідну карту для зарахування коштів.
Раніше Приват звинуватили в крадіжці грошей з карток клієнтів з кредитним лімітом, після чого співробітники банку пояснили, з яких причин банк може змінювати кредитний ліміт без узгодження з клієнтом.