Today.ua

ПриватБанк завищує вартість послуг: як клієнти платять потрійну комісію

ПриватБанк опинився в центрі нового скандалу після того, як з клієнта банку утримали завищену комісію за послугу поповнення мобільного рахунку через Приват24. Замість 5 грн з картки клієнта зняли 26 грн, на що в чаті служби підтримки відповіли, що система помилилася. Свій негативний відгук клієнт залишив на сайті Мінфіну.

"Вчора поповнював ч/з додаток Приват24 свій телефон з карти Універсальна 5168*******6663. При здійсненні операції після введення суми платежу та вибору засобу оплати (конкретна карта) система вказала, що буде утримана комісія в розмірі 5 грн. Також ця сума комісії зазначена в квитанції до платежу. В реальності ж залишок рахунку зменшився на 26,43 грн., що становить 1% 5грн від суми платежу", - розповів клієнт Приват24.

Найбільше клієнт обурений тим, що банк бреше своїм клієнтам, знімаючи завищену комісію, і просить ПриватБанк повернути йому кошти.

У відповідь на негативний відгук клієнта консультант ПриватБанку відповів, що при поповненні мобільного телефону з використанням кредитних коштів або оплаті за картками інших банків, додаткова комісія становить 1% від суми.

Нагадаємо, ПриватБанк запустив нову послугу поповнення транспортних карт KyivSmartCard і проїзних у метро через додаток Приват24.

Раніше ПриватБанк звинуватили у відкритті кредитів на клієнтів без їх відома.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ