ПриватБанк запустив Telegram-бота KyivPasTransBot для швидкої оплати проїзду в метро та іншому столичному громадському транспорті. Про це повідомляється на сайті фінустанови.
Тепер пасажири можуть придбати єдиний електронний квиток для проїзду в київському метро і наземному міському транспорті в два кліка, сплативши за допомогою банківської карти ПриватБанку або Apple Pay (для користувачів iPhone). Після оплати в боті з'явиться електронний квиток з QR-кодом, який потрібно відсканувати у спеціальних пристроях в наземному транспорті або на нових турнікетах метрополітену.
Також оплатити проїзд у столичному громадському транспорті можна через спеціальні чатботы KyivPayBot і KyivMetroBot в додатку "Фейсбук", що дають можливість придбати віртуальний квиток, а також купити проїзний на місяць або два тижні. Крім того, в чатботах можна придбати QR-квиток або картку KyivSmartCard, а також поповнити її. Платіжна частина реалізована на основі сервісу IPay.ua і MasterPass (MasterCard), який дозволяє зберігати на серверах в зашифрованому вигляді особисті дані карти.
Нагадуємо, що з 5 березня абоненти "Київстар" можуть оплатити проїзд у комунальному транспорті через sms-повідомлення. Така послуга діє лише у Львові, але незабаром пошириться і на інші міста. Щоб сплатити за проїзд, пасажиру необхідно відправити коротке текстове повідомлення із кодом маршруту на номер 877 та зачекати дві хвилини для підтвердження оплати.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк розробив програму пільгового фінансування для підприємців туристичного бізнесу.