Клієнтка ПриватБанку зіткнулася з проблемою зняття власних коштів за кордоном. Жінка, яка поїхала на відпочинок з дитиною, залишилась без грошей, тому що банк з незрозумілих причин заблокував її карту. Своїм негативним досвідом вона поділилася на порталі Мінфіну в розділі "Відгуки".
У відповідь на цей відгук, представник служби підтримки ПриватБанку повідомив про причини такої ситуації та можливі рішення. Згідно з поясненнями, всі незручності, з якими зіткнувся клієнт, виникли виключно в цілях безпеки клієнта.
Обурена жінка збирається писати заяву в прокуратуру і подавати на банк до суду, захищаючи свої права.
Раніше клієнт банку повідомив, що ПриватБанк залишив його без кругленької суми нібито через збій у роботі терміналу.
Ще один незадоволений клієнт повідомив про те, що йому без згоди нарахували кредитний ліміт у розмірі 50 тисяч гривень на картку Gold, на що банк в принципі не мав ніякого права.
Today.ua повідомляв, що ПриватБанк анонсував запуск оновленої версії мобільного банкінгу Приват24 вже до кінця літа цього року.