ПриватБанк звинуватили у списанні коштів з рахунку клієнта Приват24 без зазначення на це причин. Інцидент стався незважаючи на те, що він вже три роки є VIP-клієнтом фінустанови. Свій негативний відгук про ПриватБанк клієнт залишив на сайті Мінфіну, зазначивши, що готує судовий позов до банку.
"...В односторонньому порядку заблоковані рахунки фізичної та юридичної особи без вказівки причин і офіційного повідомлення клієнта. Робіть висновки і виводьте кошти з банку, так може бути з кожним. Готуємо судовий позов, на підставі практики ВСУ. Всі подробиці вкажу сюди по ходу справи", - повідомив клієнт Приват24.
Клієнт відповів, що дуже чекає від банку вмотивовану відповідь із зазначенням причин, виявлених ризиків, критеріями переоцінки, а також копію анкети з внесеними записами відповідно до положення про фінансовий моніторинг.
Популярні зараз
Українські АЗС збільшили ціни на автогаз
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
На даний момент в службі підтримки ПриватБанку відповіли, що обслуговування в банку для клієнта обмежено. Як йтимуть справи далі, і чи повернуть клієнту заблоковані кошти, вирішить суд.
Нагадаємо, клієнти ПриватБанку зможуть отримати Apple AirPods та інші подарунки за отримані або відправлені міжнародні грошові перекази через картки Mastercard.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк двічі списав з рахунку клієнта кошти за покупку в інтернет-магазині через Приват24.