ПриватБанк звинуватили в афері, пов'язаній із затримкою повернення коштів на картку клієнта. При поповненні картки через термінал клієнтові не була проведена операція. Гроші термінал забрав, однак на карту вони не надійшли. Після скарг і заяв кошти, за словами працівників банку, нібито були повернуті, але кому не відомо. Свій обурений відгук обдурений клієнт залишив на сайті Мінфіну.
"Мова йде про 8 тис грн, які мені потрібні були терміново, щоб погасити борг, по якому вже капає пеня за прострочення! І зараз зробили чергову заявку, яка буде розглядатися ВІД 5-ти робочих днів!!! Що за беззаконня????????", - сказано у відгуку.
Клієнтка ПриватБанку та Приват24 поскаржилася на те, що банк дуже довго розглядав її заявку на повернення коштів. І при цьому виявилося, що заявка не була оформлена. Після складання нової заяви кошти пообіцяли повернути через три дні, а потім виявилося, що повернення відбулося на картку іншого клієнта. Клієнтка хоче розібратися, чи це дійсно помилка банку, чи у справі задіяні аферисти.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У службі підтримки ПриватБанку відповіли, що це запитання фахівці вже розглядають і постараються допомогти вирішити проблему в найближчі терміни.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк не повертає клієнтам депозити з незрозумілих причин.