ПриватБанк опинився в центрі нового скандалу. Клієнт фінустанови не зміг отримати грошовий переказ через систему Ria, переданий йому з Італії, так як ПриватБанк по невідомим причинам передав гроші іншому одержувачу. Про інцидент обурений клієнт повідомив на сайті Мінфіну.
За словами клієнта, йому довелося звернутися за допомогою в кіберполіцію. Отримати свій переказ клієнт не може, а в Італії йому повідомили, що його гроші вже комусь передали.
"Нам з Італії 17.03.2020 р. було направлено грошовий переказ. Через 1:00 ми прийшли отримувати цей переказ в А-банк і нам сказали, що операція з переведення вже відбулася і «хтось» отримав вже цей переказ за нашим кодом. Пізніше нам з Італії повідомили, що грошовий переказ був отриманий нами у Хмельницькому 31-му відділенні Приватбанку. Ми переказ не отримували і не можемо отримати", - сказано у відгуку на Мінфіні.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
В ПриватБанку клієнту пообіцяли розібратися в ситуації і запросили уточнюючу інформацію.
Як відомо, клієнти ПриватБанку можуть відправити і отримати переказ як у будь-якому відділенні банку, так і через термінали самообслуговування, банкомати і Приват24. Після відправлення переказу отримувачу приходить повідомлення про надходження на його ім'я переказу та контрольний номер, а після отримання переказу відправнику приходить повідомлення з інформацією про дату і пункт виплати. Отримати міжнародний переказ у валюті можна як на рахунок або картку (без обмеження суми переказу), так і готівкою (до 150 000 грн).
Нагадаємо, 18 березня ПриватБанк припинив продавати готівкову валюту у своїх відділеннях. Тепер придбати долари та євро можна тільки в режимі онлайн.