ПриватБанк потрапив у скандал після відмови клієнту повернути грошові кошти через сервіс інтернет-банкінгу Приват24. Про інцидент повідомив потерпілий, який вже три місяці чекає на повернення грошей.
Клієнт Олександр Княгницький повідомив ПриватБанку, що оплатив через Приват24 вартість авто-страховки (паперового полісу), але пізніше виявилося, що дана страхова компанія не страхує юридичних осіб. Протягом трьох місяців чоловік чекав на повернення коштів, але цього не сталося.
У свою чергу, представник Приватбанку вибачився перед клієнтом і запевнив, що його проблему розглянуть в індивідуальному порядку.
Популярні зараз
Померла актриса Тері Гарр, відома ролями у серіалі “Друзі“ та фільмі “Тутсі“
Олена Зеленська розповіла про знайомство та початок відносин з майбутнім президентом України
У Польщі виник дефіцит працівників: названо вакансії та зарплати для українських біженців
Раніше ПриватБанк у відповідь на звернення свого клієнта, попередив про те, що якщо стався переказ грошей не на той номер карти, то ПриватБанк гроші вже не поверне.
Також повідомлялося, що у разі помилкового подвійного списання коштів з картки процедура повернення грошей займе від 45 до 120 днів.
Нагадаємо, ПриватБанк запустив сервіс безкоштовних грошових переказів в Україну.