ПриватБанк звинуватили в незаконному списанні коштів з зарплатної картки клієнта, після чого клієнт потрапив у борги перед банком. Зараз на його карті мінус 998 гривень, і при будь-якому поповненні картки ПриватБанк зніме кошти в якості боргу, який він сам на клієнта помилково повісив. Такий негативний відгук з'явився на сайті Мінфіну.
За словами клієнта, банк списав за помилку у нього подвійну суму, через що карта пішла в мінус. Свою провину ПриватБанк обіцяв виправити, однак гроші клієнту ніхто повертати не поспішає. Він боїться, що коли прийде зарплата, йому доведеться "подарувати" банку частину своїх коштів, чого категорично робити не хоче.
"Щодня годують обіцянками, що друге списання повернеться. Мені це набридло так як на балансі мінус. Тим більше скоро прийде зарплата, чому я повинен частину своєї зарплати віддавати за помилки ПриватБанку?", - сказано у відгуку.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У відповідь клієнту співробітники ПриватБанку вибачилися за ситуацію, що склалася, і повідомили, що повернули йому гроші, які списали помилково. Інформація про це нібито повинна міститися в особистому кабінеті користувача в Приват24.
Раніше ПриватБанк вже звинувачували у подвійному списанні коштів з картки клієнта. Тоді сума становила 3400 гривень. Це одна з найбільш поширених проблем, з якою останнім часом стикаються клієнти фінустанови. Найчастіше такі інциденти відбуваються під час онлайн-платежів.