ПриватБанк опинився в центрі нового скандалу. Справа в тому, що один із клієнтів банку поскаржився на зникнення коштів зі свого рахунку. Про це він дізнався, зайшовши в додаток Приват24, щоб оплатити комунальні послуги. На рахунку повинно було бути 7500 гривень, але на превеликий подив клієнта на карті залишилося всього 56 гривень. Свій гнівний відгук з вимогою повернути гроші клієнт залишив на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки".
"Не перевіряв рахунок приблизно 12 днів, тримаю цей рахунок для оплати комунальних послуг. Зайшов в Приват24 і був шокований тим, що на рахунку залишилося 56 грн, а було 7500, 7 транзакцій з якогось сервісу Starday...", - розповів клієнт Приват24.
За словами клієнта ПриватБанку, після того, що сталося, банк заблокував його картку і передав цю справу в службу безпеки для перевірки інформації.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Сам чоловік не розуміє, як могли списатися кошти з картки без його відома і якщо це справа рук зловмисників, то як вони могли дізнатися його дані для входу в Приват24. Він підозрює, що у розкраданні коштів замішаний банк. Адже єдине місце, куди клієнт передавав свої дані, був онлайн-чат з представником ПриватБанку.
У відповіді на відгук співробітники ПриватБанку відповіли клієнту, що розглянуть його запит і постараються розібратися у цій ситуації.
Раніше один з клієнтів ПриватБанку поскаржився на те, що поки він перебував за кордоном з його банківського рахунку зникли гроші.