Today.ua

ПриватБанк розлютив VIP-клієнта поганим сервісом

ПриватБанк потрапив у черговий скандал через скаргу VIP-клієнта на поганий сервіс. Негативний відгук з'явився 17 лютого на сайті Мінфін.

Клієнт Олена Алядіна повідомила про те, що співробітники одного із відділень банку у Запоріжжі відмовилися обслуговувати її позачергово (власники карт Gold повинні обслуговуватися поза чергою), а коли жінка зателефонувала на "гарячу лінію", їй не лише не допомогли вирішити питання, але і повідомили, що на карті "мінус", хоча до цього там були гроші. Співробітник банку відповів, що не знає, як так вийшло. Після ситуації, що склалася, незадоволена жінка написала обурений відгук.

Під цим відгуком фахівець служби підтримки Приватбанку запевнив, що дана ситуація буде вирішена у найближчий час.

Раніше ПриватБанк потрапив у скандал після відмови повернення грошових коштів клієнту через сервіс інтернет-банкінгу Приват24.

Today.ua повідомляв, що у разі помилкового переказу коштів не на той номер карти ПриватБанк гроші не повертає.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ