ПриватБанк у період карантину почав обмежувати своїх клієнтів у деяких послугах. Українцям почали обнуляти кредитні ліміти, щоб вони не витрачали багато грошей під час карантину, а також спостерігається збій у роботі послуги "Оплата частинами". Один з клієнтів фінустанови поскаржився, що ПриватБанк придумав ще одне нововведення і почав самостійно списувати з карток гроші за обов'язковими платежами (кредитами). Про це він докладно розповів у відгуку на сайті Мінфіну.
"Банк почав самовільно списувати з карток гроші за обов'язковими платежами. При цьому у мене обов'язковий платіж був сплачений по терміналу. Тобто, оплатила через термінал банк ще раз самовільно зняв цю суму з зарплатної карти. Це в нинішніх кризових умовах", - поскаржився незадоволений клієнт.
За словами клієнта, банк займається самодіяльністю і самостійно розпоряджається грошима громадян, що є незаконно. При сплаті платежу через термінал у клієнта ще раз знялася ця ж сума з карти. Гроші, звичайно ж, банк йому не повернув.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У ПриватБанку клієнту відповіли, що банк діє в рамках законодавства і не порушує його норми. Що стосується обов'язкових платежів, якщо клієнти під час карантину порушують терміни сплати кредиту, то кредит вважається простроченим. До 30.04. 2020 банк відзначив нарахування штрафів за прострочення кредиту.
Також у банку додали, що введення карантину не звільняє українців від виконання своїх зобов'язань по кредиту, відповідно до умов договору.
Раніше українцям пояснили, як під час карантину оплачувати комунальні послуги онлайн через додаток Приват24, не виходячи з дому.