ПриватБанк відреагував на скаргу клієнта Приват24 про те, що йому без попередження знизили кредитний ліміт. Незадоволений клієнт після такого інциденту відмовився від послуг банку і розмістив негативний відгук на сайті Мінфіну. У фінустанові відповіли, що готові змінити ліміт на карті, проте через деякий час.
"Я активний користувач кредитними коштами банків кредитна картка це моє життя я активно живу в кредит і завжди вчасно його виплачую, за все моє життя я не прострочив не однієї кредитки або розстрочки. І ось в один прекрасний день незрозуміло з яких міркувань "приватбанк" в односторонньому порядку опускає мій кредитний ліміт з 25 000 до 18 000 і то мабуть не до нуля через те що на той момент на кредитці привату у мене було -18 000грн, через тиждень я виплачую 18 000грн і виходжу в нуль і на наступний день отримую від приватбанку смс що кредитний ліміт відпущений ще менше до 10 000 грн", - описав ситуацію обурений клієнт Приват24.
У службі підтримки ПриватБанку клієнту запропонували продовжувати активно користуватися послугами і продуктами банку, зокрема, картою Універсальною, а також попросили надати документи про доходи, щоб в подальшому збільшити йому шанси на підвищення кредитного ліміту.
Нагадаємо, у ПриватБанку пояснили, які фактори враховуються при наданні або зміні кредитного ліміту клієнтам.
Раніше ПриватБанк звинуватив свого клієнта у відмиванні коштів та фінансуванні тероризму, заблокувавши всі його банківські рахунки, аргументуючи це неможливістю перевірити походження перерахованих ним коштів.