ПриватБанк своїми діями відносно клієнтів порушує чинне законодавство України. Про це у відгуку на сайті Мінфін написав один з клієнтів ПриватБанку.
Жінка розповіла, що Приватбанк заблокував її карти, в тому числі і зарплатну.
"Доброго дня. ПриватБанк заблокував мої карти, в тому числі і ту, на яку я отримувала зарплату, за розпорядженням виконавчого органу, хоча в листі виконавець написав заарештувати всі карти, крім тих, "які заборонено законом" заарештовувати. Виконавець готовий розблокувати карту, якщо ПриватБанк підтвердить, що вона є зарплатною. ПриватБанк заявив, що у них немає поняття зарплатної картки, є універсальна", - повідомила невдоволена клієнтка.
За її словами, цей інцидент зайшов в глухий кут, і в даний момент вона залишилася без зарплати.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Тупик. Зарплата заморожена. Інші платежі по карті не проходили. Також тепер не можу закрити 300 грн кредиту, який несподівано перестали списувати, хоча я за рекомендацією співробітника банку поклала на рахунок необхідну суму", - зазначила вона.
У відповідь на це представник ПриватБанку запевнив, що банк у своїй діяльності керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
"У постанові про накладення арешту не було вказано карти, на яку банк не повинен накладати арешт. При надходженні відповідного листа від виконавця із зазначенням даної картки арешт з неї може бути знято", - йдеться у відповіді ПриватБанку.
Нагадаємо, раніше ми розповіли про те, як ПриватБанк відреагував на випадки шахрайства.