Today.ua

ПриватБанк попереджає про незаконне списання коштів з карт клієнтів: що відбувається

ПриватБанк вже не вперше потрапляє у скандал зі списанням коштів з рахунків українців. Один з клієнтів фінустанови поскаржився на те, що хтось намагався здійснити платіж з його карти, але йому вдалося зберегти свої кошти. Зловмисники, які намагалися перевести гроші з картки клієнта на свій рахунок, якимось чином дізналися номер його картки та СVV-код, але без підтвердження оплати, яке прийшло у смс-повідомленні, скористатися його коштами зловмисники не змогли.

"Заблокував картку, гроші зберіг, але боюся повторення подібної ситуації в майбутньому. І ще — спілкування через чат з операторами: бесіда тривала півгодини, кожну відповідь доводилося чекати по 5-10 хвилин. Оперативненько так", - поділився клієнт банку.

Співробітники ПриватБанку відреагували на дану ситуацію, назвавши свої версії, звідки шахраї могли б отримати інформацію про клієнта. За однією з версій, особисту інформацію з даними карти можна дізнатися через камери відеоспостереження в магазинах і торгових центрах, від чого ніхто не застрахований.

Клієнту пообіцяли розглянути його заявку і порадили відкрити віртуальну карту, яка дозволить здійснювати платежі через інтернет з меншим ризиком.

Ситуацій, коли банкомат не видає українцям всі гроші, або коли з рахунків списуються зайві кошти, стає все більше. Чат інтернет-підтримки ПриватБанку, а також номери "гарячих ліній" переповнен скаргами, на які співробітники банку не встигають реагувати.

Раніше повідомлялося, що клієнти ПриватБанку масово не можуть додзвонитися на "гарячу лінію" банку задля вирішення своїх питань.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ