ПриватБанк вкотре роздратував клієнтів поганим сервісом. Так, на сайті "Мінфін" з'явилась нова скарга на ПриватБанк.
Клієнт висловив невдоволення тим, що гроші зараховуються на картку з величезними затримками.
"ПриватБанк взагалі знахабнів. Скинув гроші на карту через термінал. 900 грн. Так мало того, що термінал глючив. Так ще й гроші на карту не зайшли. У техпідтримці кажуть, треба чекати добу. Дуже негативне враження. Сподіваюся, що його скоро прикриють. Буду тільки радий", - написав клієнт.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Згідно з інформацією на офіційному сайті ПриватБанку, в терміналі самообслуговування клієнт може:
- здійснити більшість банківських операцій;
- поповнити будь-які картки ПриватБанку;
- виплатити кредит;
- поповнити мобільний;
- оплатити рахунки за Інтернет, телефон, телебачення;
- оплатити комунальні послуги;
- оплатити штрафи за порушення ПДР;
- здійснити перекази PrivatMoney.
Раніше повідомлялось, що ПриватБанк протягом декількох днів двічі зняв у клієнта одну і ту саму суму за покупку в магазині. Банк не бачить своєї провини в цьому інциденті, а перекладає відповідальність на сайт, через який здійснювалася інтернет-покупка.