ПриватБанк відреагував на скаргу клієнта Приват24, який не може отримати свій грошовий переказ з Білорусії. При переказі коштів через Western Union на карту ПриватБанку кошти кудись зникли, і до одержувача так і не дійшли. Відповідна скарга з'явилася на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки".
"Перебуваю в Білорусі, відправила собі переказ в ПриватБанк з метою отримати його в Приват24 і там же покласти на депозит. Підсумок: я не можу його отримати онлайн, виявляється є якісь міфічні ліміти у ВестернЮніон на отримання переказів онлайн, і про них ніде нічого не написано, ні на сайті Привату ні на сайті Вестерн Юніон. При дзвінку в техпідтримку ВестерЮніон в Білорусі вони дуже здивувалися почутому і запевнили що у них немає ніяких лімітів", - написав клієнт Приват24.
Клієнт звернувся в техпідтримку Western Union в Білорусії, де почутому здивувалися і запевнили, що у них немає ніяких лімітів на переказ коштів. Таким чином, гроші повинні були пройти.
У службі підтримки ПриватБанку клієнту пообіцяли розібратися з ситуацією.
"Дозвольте, будь ласка, нам докладно розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулись до Вас в особистому повідомленні", - відповіли у ПриватБанку.
Нагадаємо, у ПриватБанку роз'яснили, які фактори враховуються при наданні або зміні кредитного ліміту клієнтам.
Раніше ПриватБанк звинуватили в знятті грошей з картки клієнта без підтвердження її власника.