ПриватБанк звинуватили у відмові клієнту повернути гроші з депозиту. Незважаючи на те, що термін закриття депозиту вже закінчився, банк без відома клієнта продовжив його дію. Обурений клієнт залишив свій негативний відгук про банк на сайті Мінфіну.
За його словами, договір по депозиту йому продовжили по причині того, що він нібито не вчасно його закрив. Але про те, до якого саме часу потрібно було встигнути подати заявку, а клієнт не знав, з-за чого і не вписався в терміни. У договорі ця інформація не була вказана.
"Оператори намагаються мене переконати, що я повинен був подати заявку до 19:30. На питання, де це написано — вказують на якісь сторінки сайту, на які я ніколи не заходив і не планував цього робити, тому що ніде, в т. ч. і в моєму особистому кабінеті посилань на них немає", - зазначив клієнт ПриватБанку.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У службі підтримки ПриватБанку клієнту відповіли, що він може дистанційно відмовитися від продовження депозиту і забрати свої гроші.
Як відомо, ПриватБанк під час карантину постійно потрапляє в якісь скандали. Українці масово скаржаться на те, що з їх карт списуються гроші, обнуляються кредитні ліміти, а також банк відмовляє клієнтам в відстроченны кредитів, що порушує законодавство.