ПриватБанк вже не вперше потрапляє в скандал через незаконне списання коштів з рахунків клієнтів Приват24. На цей раз банк протягом декількох днів двічі зняв у клієнта одну і ту саму суму за покупку в магазині. Банк не бачить своєї провини в цьому інциденті, а перекладає відповідальність на сайт, через який здійснювалася інтернет-покупка. Свій негативний відгук про ПриватБанк клієнт залишив на сайті Мінфіну.
"Другий раз за пару днів банк знімає подвійну суму при купівлі товару, причому не відразу, а не через декілька днів. Перший раз роблю покупку, знімає як годиться, але потім через пару днів баланс по карті йде мінусом. При цьому ще й чекати розблокування потрібно від 5-7 днів. Банк каже, що це не вина їхня вина а сайтів або терміналів", - розповів клієнт Приват24.
У службі підтримки ПриватБанку відповіли, що у разі здійснення клієнтом оплати покупок на сайті, гроші резервуються на картці торговою точкою, після чого магазин направляє в банк запит на їх списання. У разі, якщо у банк надходить два різні запити, і за резервом торгова точка не відправляє запит на списання протягом 10 днів, кошти знову стають доступними на карті.
Нагадаємо, ПриватБанк списав з рахунку VIP-клієнта гроші, не вказавши на це поважної причини.
Раніше клієнти Приват24 скаржилися на неможливість скасувати помилково виконану транзакцію.