ПриватБанк звинуватили у шахрайстві після випадку, що стався в одному відділень фінустанови на Волині. Клієнтка звернулася до банку, щоб замінити картку для виплат, у якої закінчився термін дії. Але співробітниця ПриватБанку почала нав'язувати клієнтці ще й кредитку картку, від якої та рішуче відмовлялася, розцінивши подібну вимогу, як некомпетентну. Негативний відгук на сайті Мінфіну залишила донька жінки, у якої виник такий конфлікт.
"Менеджер Галина, шляхом надання неправдивої інформації і залякуванням змусила маму взяти кредитну картку, від якої вона наполегливо відмовлялась. Менеджер Галина, сказала, що мама не може відмовитись від кредитки, так як умови тут ставить банк, що вона не зможе розраховуватись карткою для виплат у магазинах, якщо не візьме кредитку. Що вона повинна обов'язково здійснити покупку розрахувавшись кредиткою до 25. 03. 2020 р.", - сказано у відгуку.
Банк не має права нав'язувати клієнтам свої послуги, і у тому, що сталося, варто звинувачувати конкретного менеджера. У відповідь на опублікований відгук співробітники банку пояснили, що позиція видавати клієнтам одразу дві карти (для виплат і кредитну) не є позицією банка і попросили особисті дані клієнтки для отримання від неї докладної інформації по цій справі.
Нагадаємо, нещодавно ПриватБанк звинуватили в привласненні грошей клієнтів через термінали самообслуговування. Випадків, коли українці поповнюють свої картки, а гроші так і не надходять на рахунки, стає дедалі більше.