ПриватБанк 9 лютого 2019 року зробив українцям важливе попередження. А саме, ПриватБанк у відповіді на звернення свого клієнта, попередив про те, що якщо стався переказ грошей не на той номер карти, то ПриватБанк гроші вже не поверне.
Клієнт Ігор Хохлов повідомив ПриватБанку, що випадково перерахував не на ту карту ПриватБанку. При цьому при наборі карти інформації про ПІБ клієнта не було, а тільки повідомлялося, що у клієнта заборгованість. Перенабравши в терміналі тричі номер карти, ПІБ так і не з'явилося. У підсумку гроші пішли не на ту карту. Протягом 30 хвилин Хохлов зробив заявку на повернення коштів і скинув на електронну пошту ПриватБанку чек. Тільки через чотири дні клієнту подзвонив представник ПриватБанку і, вибачаючись за дану ситуацію, повідомив, що гроші вже не повернуть.
ПриватБанк завжди намагається допомогти клієнтам, але, на жаль, в описаній клієнтом ситуації банк обмежений у своїх можливостях. На жаль, повернення коштів за цією операцією неможливо з боку ПриватБанку, про що клієнту і повідомив співробітник ПриватБанку.
ПриватБанк також повідомив своїм клієнтам про те, що офіційний акаунт ПриватБанку в соціальній мережі Instagram пройшов верифікацію.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Також стало відомо, що ПриватБанк став лідером національного рейтингу "Банки 2019 року" в номінації "Найбільш прибутковий і кращий роздрібний банк".
[gallery td_select_gallery_slide="slide" ids="39775,39776"]
Відзначається, що роботу банків щорічно аналізують експерти банківського сегмента, а організаторами виступають "Фінансовий клуб" і видавництво "Юридична практика".
Дані звітів двічі на рік публікує Національний банк України (станом на 1 грудня і на 1 жовтня). Ключові показники - розмір активів банку, кредитні портфелі фізичних і юридичних осіб, якість кредитних портфелів, кількість активних банківських карт, прибуток банку.