ПриватБанк почав розбиратися у скандальній ситуації, про яку розповів один із клієнтів фінансової установи. Чоловік на сайті Мінфіну написав скаргу-відгук, повідомивши, що в системі Приват24 стався збій, через який з його картки ПриватБанку для виплат тричі зняли гроші, загнавши його картку "в мінус".
"Був збій в системі Привату. Я в цей день робив платіж з картки для виплат з особистих коштів, коротше, з карти три рази зняли кошти загнавши мою карту в мінус. При неодноразовому зверненні до операторів, вони, відповідно, ввічливо, як папуги, відповідають одне й те ж, що розбираються, що гроші повернуть. Прийшло повідомлення, що заявка прийнята. Я начебто подав заявку і вони її розглянуть. Ви поверніть мені гроші... А розмови про голд-клуби і решту требуху - це для довірливих лохів. З величезним задоволенням поміняю банк", - поскаржився клієнт.
Під гнівним відгуком клієнта представник служби підтримки ПриватБанку повідомив про те, що банк робить все можливе, щоб розібратися в цій ситуації. Вони не хочуть, щоб у клієнта склалося неправильне враження про Приватбанк.
"З питання повернення коштів за операції, яка була проведена з карти, була створена заявка на повернення коштів. Згідно з правилами міжнародних платіжних систем, регламент обробки заявки може складати до 120 днів", - відреагували на скаргу в ПриватБанку.
Нагадаємо, ПриватБанк звинуватив свого клієнта у недотриманні умов депозиту в мобільному додатку Приват24.
Раніше Верховний суд виніс рішення про те, що ПриватБанк не має права вимагати гроші за кредит зі свого клієнта, якщо той особисто не підписав з банком роздрукований кредитний договір. В іншому випадку, будь-яке вимагання коштів з боку фінустанови буде вважатися незаконним.