Користувачі ПриватБанку продовжують скаржитися на сервіс обслуговування. Сервіс ПриватБанку звинуватили у шахрайстві під час торгів в системі СЕТАМ, яка займається викупом майна під арештом. Так, клієнтка банку Людмила Бондаренко з Дніпра звернулася до ПриватБанку зі скаргою про шахрайство.
Клієнта ПриватБанку повідомила, що на торги виставили майно яке знаходиться в арешті з 2016 року. При цьому на торговому майданчику СЕТАМ приховали цей факт. На сайті СЕТАМ було зазначено, що майно - добровільний продаж, заборон немає. Клієнтка внесла заставну суму для участі в торгах 139 тисяч гривень за два об'єкта, виграла торги. Але в підсумку гроші клієнтці повернути відмовилися. Також відомо, що клієнтка є VIP-клієнтом ПриватБанку.
У службі підтримки ПриватБанку відповіли, що вирішать це питання і зроблять все можливе.
- Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією, - відповіли в ПриватБанку. - Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк має намір вжити заходів проти шахраїв та грабіжників. Пограбування фінансової установи в Харкові, що супроводжувалося вибухом, стало однією з найбільш обговорюваних новин в Україні за останній час. Керівництво ПриватБанку спільно з представниками правоохоронних органів постійно інформують про хід розслідування, а також про заходи безпеки на майбутнє.
Нагадаємо, ПриватБанк оголосив грошову винагороду в розмірі 50 тисяч гривень за будь-яку інформацію, яка посприяє затриманню злочинців, зухвало грабували банкомат в Харкові.