ПриватБанк знову опинився в центрі уваги ЗМІ. В Інтернеті з'явився гнівний відгук клієнта. А все сталося через те, що ПриватБанк в День народження клієнта відключив для нього дуже важливу функцію.
"Коротко розповім історію, як банк позбувся свого клієнта, на якому заробляв понад 8 років: сьогодні, 20.02.2019 року, в свій 29 День народження... о 19 годині вечора при спробі розрахуватися карткою виявив, що кошти в мінусі. Пишу на лінію, питаю, як так, може, помилка або що? "Ніякої помилки", банк переглянув... Бла-бла-бла. На мій аргумент, як же так, адже умови користування дотримуються, ніяких прострочень, мінусів і т.д... Спасибі ПриватБанку за такі поздоровлення, точніше образи. Негайно прийнято рішення поміняти долари, внести на карту і закрити її", - повідомив ображений клієнт ПриватБанку.
Відразу ж під даною скаргою представник ПриватБанку висловив жаль через ситуацію, що склалася, і пояснив причини такого рішення: "Нам дуже шкода, що дана ситуація доставила вам незручності. ПриватБанк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі..."
Раніше прес-служба ПриватБанку повідомила про те, що в команді складу правління відбулися кадрові зміни через відставку головного з питань інформаційних технологій.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal