ПриватБанк звинуватили у новому виді шахрайства після інциденту, що стався з однією із клієнток фінустанови минулого тижня. При поповненні картки через термінал жінці не була проведена операція. Гроші термінал забрав, але вони перевелися на невідомий рахунок. Тепер ПриватБанк не повертає клієнтці 8 тисяч гривень, які помилково зарахував іншій людині. Відповідна скарга на державний банк з'явилася на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки".
"Пару днів тому писала відгук про те, як термінал не зарахував 8 тисяч. Але працівники банку відповіли, що працюють над моєю проблемою... Сьогодні (4 листопада 2019 року. - Авт.) вранці зателефонувала знову на 3700... Мені «фахивець» сказав, що вони зв'язувалися з людиною, якій помилково зарахували мої гроші, вона відмовилася мені їх повернути... Єдина порада, яку він може мені дати, — це звернутися до правоохоронних органів", - написала обдурена клієнтка ПриватБанку.
У службі підтримки ПриватБанку клієнтці відповіли, що це питання фахівці розглядають і будуть намагатися допомогти їй у найближчі терміни.
Багато користувачів послуг ПриватБанку і Приват24 припускають, що це новий вид шахрайства, коли одна людина вводить суму переказу, вказує реквізити одержувача, і те, що переказ коштів буде зроблений з карти, а потім відходить убік. Коли до терміналу підходить клієнт банку і вставляє свою карту, він машинально підтверджує пін-код та натискає "завершити". Таким чином гроші з його картки переходять на карту шахрая.
Раніше клієнти Приват24 скаржилися на неможливість скасувати помилково виконану транзакцію.