ПриватБанк продовжує нахабно поводитися по відношенню до своїх клієнтів. Про черговий кричущий інцидент розповіла незадоволена клієнтка, залишивши свою скаргу на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки". Жінка повідомила, що 9 листопада у відділенні державного банку через термінал поповнювала свою платіжну картку, але гроші по сьогоднішній день на картку так і не надійшли. Зателефонувавши на гарячу лінію за номером 3700, вона пояснила, що це були гроші на операцію.
"Поповнювала готівкою власну картку. Сума поповнення не зарахувалася. На гарячу лінію не могла додзвонитися хвилин 20... Коли передзвонили, то відповіли, що кошти відправили на фінансовий моніторинг. Пообіцяли зарахувати протягом трьох днів. Поповнювала картку власними коштами, я не розумію який моніторинг. Вставила картку в термінал, не по номеру. Крім того кошти мені потрібні в Києві, куди я їду на операцію. Все це пояснила працівнику банку. Ситуація жахлива", - журиться клієнтка ПриватБанку.
На даний момент на сайті Мінфіну співробітники Приват24 взагалі не відреагували на претензію цієї жінки. Людина залишилася наодинці зі своєю проблемою.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Раніше Today.ua попереджав, що ПриватБанк обманює клієнтів через термінали.