ПриватБанк нахабно не зараховує гроші на картку

Автор: Міхєєнко Наталія

ПриватБанк продовжує нахабно поводитися по відношенню до своїх клієнтів. Про черговий кричущий інцидент розповіла незадоволена клієнтка, залишивши свою скаргу на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки". Жінка повідомила, що 9 листопада у відділенні державного банку через термінал поповнювала свою платіжну картку, але гроші по сьогоднішній день на картку так і не надійшли. Зателефонувавши на гарячу лінію за номером 3700, вона пояснила, що це були гроші на операцію.

ПриватБанк нахабно не зараховує гроші на картку - today.ua

"Поповнювала готівкою власну картку. Сума поповнення не зарахувалася. На гарячу лінію не могла додзвонитися хвилин 20... Коли передзвонили, то відповіли, що кошти відправили на фінансовий моніторинг. Пообіцяли зарахувати протягом трьох днів. Поповнювала картку власними коштами, я не розумію який моніторинг. Вставила картку в термінал, не по номеру. Крім того кошти мені потрібні в Києві, куди я їду на операцію. Все це пояснила працівнику банку. Ситуація жахлива", - журиться клієнтка ПриватБанку.

ПриватБанк нахабно не зараховує гроші на картку

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

На даний момент на сайті Мінфіну співробітники Приват24 взагалі не відреагували на претензію цієї жінки. Людина залишилася наодинці зі своєю проблемою.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Раніше Today.ua попереджав, що ПриватБанк обманює клієнтів через термінали.

Головне