Пояснювати вам нічого не будуть: ПриватБанк підло блокує картки клієнтів

Автор: Міхєєнко Наталія

ПриватБанк став фігурантом чергового гучного скандалу. На порталі Мінфіну в розділі «Відгуки» з'явилася чергова скарга клієнтки банку. Незадоволена клієнтка повідомила, що ПриватБанк заблокував банківську картку, на якій були гроші. Також клієнтка Приват24 одразу ж звернулася за допомогою, зателефонувавши на гарячу лінію фінансової установи.

Пояснювати вам нічого не будуть: ПриватБанк підло блокує картки клієнтів - today.ua

Пояснювати вам нічого не будуть: ПриватБанк підло блокує картки клієнтів

Представник служби підтримки ПриватБанку відреагував на скаргу клієнта. У фінустанові дуже шкодують, та пообіцяли розібратися в неприємному інциденті.

Пояснювати вам нічого не будуть: ПриватБанк підло блокує картки клієнтів

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Багато власників пластикових карток ПриватБанку стикалися з тим, що їхня картка була заблокована. Причин тому може бути декілька:

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:
  • три рази підряд неправильно введений pin-код;
  • прострочена заборгованість по кредитній картці;
  • банк у разі підозри на шахрайство намагається убезпечити кошти своїх клієнтів.

Розблокувати картку ПриватБанк можна, скориставшись одним із способів:

  • відправити sms-повідомлення на безкоштовний номер 10060 наступного змісту: UNBLOCK 1111, де 1111 останні 4 цифри картки;
  • зв'язатися з працівниками служби підтримки, зателефонувавши з мобільного телефону на безкоштовний номер 3700. Номер для дзвінків зі стаціонарних телефонів - 0-800-500-003; клієнти банку, які зіткнулися з подібною проблемою за межами України, можуть зв'язатися зі службою підтримки клієнтів за номером 38-056-71-61-131;
  • звернутися до онлайн служби підтримки на офіційному сайті банку;
  • у будь-якому банкоматі банку, скориставшись меню «операції з карткою»;
  • за допомогою програми інтернет-банкінгу Приват24;
  • в найближчому відділенні Приватбанку.

Раніше ПриватБанк почав розбиратися в скандальній ситуації, про яку розповіла одна з клієнток фінансової установи. Жінка повідомила, що не може забрати свій депозит, який вона оформила через «Терміновий Стандарт» на 7 місяців через Приват24.

Головне