Абоненти Київстару, одного з найпопулярніших мобільних операторів в Україні, повідомляють про часті випадки телефонного шахрайства. Зокрема, своєю історією на сторінці в соцмережі поділився користувач Вадим Лі.
За словами абонента Київстар, на його номер зателефонував молодий чоловік і представився співробітником Київстар. Під час розмови з'ясувалось, що компанія нібито займається покращенням зв'язку, і щоб користуватися послугами оператора, потрібно ввести пароль в додаток "Мій Київстар", який прийшов смс-кою на телефон.
"У двох словах, що буде далі: змінюється пароль входу в "Мій Київстар" і виводяться всі гроші з банківської картки, яка прив'язана до додатка", - зазначив абонент.
Він також зазначив, що його "насторожило" декілька "ляпів" у розмові, але шахраї, на переконання абонента Київстар, ці моменти згодом виправлять.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Люди, будьте уважні і обережні. Попередьте своїх близьких і друзів", - додав абонент.
Нагадаємо, раніше із випадками телефонного шахрайства зіштовхнулись абоненти мобільного оператора Vodafone. В даному випадку шахраї діють за іншою схемою: шляхом виманювання номерів телефону, які ви часто використовуєте, вони отримують дублікат картки, після чого мають доступ до ваших банківських рахунків.