ПриватБанк позбавляє своїх клієнтів засобів на існування, недодаючи їм при знятті з банкомату необхідну суму грошей. Один з останніх подібних випадків трапився у Львові. Клієнт фінустанови поскаржився на те, що знявши в банкоматі 1000 гривень, в особистому кабінеті Приват24 відобразилося, що він зняв 1200 гривень, таким чином 200 гривень банк забрав собі.
"11 січня 2020 року я приземлилася в аеропорту міста Львова і зняла там в банкоматі 1000 грн. Банкомат не видав чек (як завжди немає паперу). Але перевірила 16 січня у кабінеті приват24 де відображає що я зняла в аеропорту м. Львова 1200 грн... ПриватБанк двічі на мою заявку відмовив повернути мені мої гроші, мотивуючи тим, що в системі ніяких збоїв не було!...", - поділилася своїм гірким досвідом обурена клієнтка.
За словами жінки, така ситуація трапляється з нею вже не вперше. У попередній раз вона через термінал ПриватБанк поповнювала карту на 500 гривень, але їй зарахували менше. Тоді гроші клієнтці повернули. Але після другого випадку вона навіть готова була судитися з банком через таке свавілля.
Співробітники ПриватБанку у відповіді на скаргу клієнтки пообіцяли розглянути ситуацію і допомогти у вирішенні цього питання.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк буде стежити за українцями через смартфони. Під "прицілом" опиняться в першу чергу підприємці, зареєстровані як ФОП.