Today.ua

“Нову Пошту“ оштрафували за неправдиву інформацію, - АМКУ

Антимонопольний комітет України (АМКУ) оштрафував компанію "Нова Пошта" на 40 тисяч гривень за розповсюдження в інтернеті неправдивої інформації щодо строків доставки товарів з США в Україну. Про це повідомив голова Київського обласного територіального відділення АМКУ Олексій Хмельницький на своїй сторінці у "Фейсбуці".

"Адміністративною колегією Київського обласного територіального відділення АМКУ прийнято рішення, згідно з яким за вчинення порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції на ТОВ "Нова Пошта Інтернешнл" накладено штраф", - написав Олексій Хмельницький.

За даними АМКУ, Нова Пошта поширювала інформацію про терміни доставки замовлень в Україну зі складу NP Shopping у США до замовника, де зазначався конкретний строк доставки товарів, що перевищує фактичні строки доставки замовникам таких послуг.

У прес-службі Нова Пошта повідомили порталу Today.ua, що у 2016 році один з користувачів першої версії NP Shopping звернувся до АМКУ з приводу порушення терміну доставки його міжнародного відправлення. Клієнт не отримав посилку в обіцяні на сайті терміни.

– Затримка сталася через технічний збій, – повідомила Світлана Приступа, керівник відділу зовнішніх комунікацій. – Було введено некоректну кількість відправлень, через що відбулося пропорційне збільшення його вартості. Як наслідок, відправлення довго оглядалось на митниці. Нова Пошта відшкодувала клієнту всі збитки, вдосконалили ПЗ, щоб подібне не повторилося, і вибачилися за порушення терміну доставки. Врахувавши все це, Київське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету винесло рішення про накладення штрафу на Нова Пошта Інтернешнл у розмірі 40 тисяч гривень. Зараз NP Shopping 2.0 відмінно обслуговує понад 200 тисяч клієнтів і 25 тисяч замовлень щомісяця.

Нагадаємо, міжнародна доставка “Нової Пошти” (Nova Poshta Shopping) – це легка доставка в Україну товарів з онлайн-магазинів США, Великобританії та Польщі за принципом форвардинга. Форвардинг від "Нової Пошти" надає можливість замовити товар без посередників і отримати повний супровід на замовлення, включаючи доставку останньої милі. Додаткові переваги нового сервісу: безкоштовний трекінг через зручні канали: особистий кабінет на сайті через мобільний додаток та email-інформування через sms і месенджер Viber.

Раніше Today.ua писав, як “Нова Пошта” наживається на своїх клієнтах.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ