Прем'єр-міністр Володимир Гройсман витратив на фінансування своєї виборчої кампанії з державного бюджету України майже 36 мільйонів гривень. Такі дані надали в громадській організації " Чесно".
Зазначається, що тільки у квітні з держбюджету пішло близько 650 тисяч гривень на показ на замовлення уряду реклами бренду #уряд Гройсмана, яку транслювали на 47 українських телеканалах Більш того, появу таких роликів на телебаченні експерти зафіксували і в червні.
Політична реклама Гройсмана регулярно з'являється на телебаченні і в засобах масової інформації, акцент в матеріалах йде на фігурі прем'єр-міністра і його досягненнях на своїй посаді. Також чиновник активно задіює для свого піару і сайт Кабміну.
Підкреслюється, що реклама уряду Гройсмана була розміщена на білбордах до середини травня нинішнього року. Пізніше її замінили рекламою політичної сили "Українська стратегія", яка виконана у такому самому стилі.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
За даними організації, із 21 квітня по 7 липня учасники парламентської кампанії разом витратили близько 307 мільйонів гривень на телерекламу на 18 загальнонаціональних каналах.
Найбільше реклами виходило на замовлення "Радикальної партії", "Української стратегії Гройсмана" та "Європейської солідарності". Ці ж політсили є лідерами за обсягами витрат.
Як повідомлялося, український актор Станіслав Боклан знявся у відеоролику під назвою “Слуга Народу-4, в якому показав, як “слуги народу” часто обманюють своїх виборців.
Нагадаємо, лідер "Батьківщини" Юлія Тимошенко присоромила Володимира Гройсмана в ефірі політичного ток-шоу “Свобода слова”.