Today.ua

“Не варіант“: електромобілі виявились шкідливішими за дизельні авто

Німецькі вчені з'ясували, що електромобілі набагато "брудніші" ненависних багатьом дизелів, проти яких повстала вся Європа. Все, що вони роблять - це переносять джерела забруднень з міст і мегаполісів за місто. Такі висновки зробив професор Крістоф Бухалов з Інституту ІФО у Мюнхені.

Було встановлено, що в середньому від електромобілів на 20% більше викидів СО2, ніж від дизельних авто. Самі по собі електромобілі не викидають в атмосферу нічого поганого, але електроенергія в акумуляторах під підлогою не береться з нізвідки, її виробляють електростанції.

Набагато більше енергії потрібно для видобутку та обробки літію, марганцю і кобальту – основних хімічних елементів, з яких робляться батарейки.

Таким чином, якщо припустити, що акумулятори в електромобілі прослужать 10 років, а середньорічний пробіг дорівнює 15 000 км, середні викиди СО2, які будуть припадати на частку одного з найпопулярніших і сучасних електромобілів - Tesla Model 3, дорівнюватимуть 156-181 г / км.

Для порівняння: дизельний Мерседес С220d - машина того ж класу і оснащення, що і Tesla Model 3 - викидає в атмосферу всього від 117 до 137 г / км СО2. Це приблизно на чверть менше електромобіля.

А якщо взяти бензиновий Mercedes C300 - його викиди будуть 158 г / км - це нижня межа Tesla приблизно тієї ж потужності.

У 2030 році будуть введені нові екологічні норми. І їм не зможе відповідати жоден з існуючих і навіть модернізованих двигунів внутрішнього згоряння, тому що межа викидів СО2 буде на рівні 59 г / км. Це еквівалентно витраті в 2,2 літра дизеля і 2,6 літрів бензину на 100 км. Іншими словами, на даному етапі розвитку це нездійсненно технічно.

Раніше Today.ua повідомляв, що Володимир Зеленський підписав закон про доступ електромобілів до зарядних станцій та видачу спеціальних номерів для електрокарів ("зелені номери").

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ