16:42
27 серпня
2024

Названо переказ, після якого ПриватБанк одразу заблокує картку

Названо переказ, після якого ПриватБанк одразу заблокує картку - today.ua"
title="Названо переказ, після якого ПриватБанк одразу заблокує картку
2699
Леся Ловіцька
Випусковий редактор today.ua

Українські банки масово блокують картки клієнтів через підозрілі дії. Такими вважають операції з криптовалютою на p2p платформах, де розрахунок проводиться з картки однієї фізичної особи на картку іншої.

Як відомо, такий спосіб розрахунку зазвичай використовують інтернет-шахраї, і банк може дійти висновку, що клієнт бере учать у шахрайських діях.

Клієнт ПриватБанку Павло Маркін залишив скаргу на сайті "Мінфін". Зазначено, що чоловік переказав гроші за криптовалюту, а інша людина від третьої особи скинула йому скріншот листування на біржі Binance. Після переказу його карту одразу заблокували, тому що особа, що переказала гроші, поскаржилася на чоловіка, звинувативши у шахрайстві.

Клієнт зв'язався зі службою підтримки Binance і повідомив про блокування картки через продаж криптовалюти. У результаті його заблокували на цій платформі. Українець зі скріншотами листування з криптобіржею звернувся до служби підтримки ПриватБанку. Його справу розглянули, клієнта повідомили про необхідність повернути кошти від третьої особи.

Названо переказ, після якого ПриватБанк одразу заблокує картку - today.ua

Рахунок українця заблоковано. Він звернувся із заявою до поліції та там відповіли, що йдеться про адміністративну справу і для вирішення проблеми з ПриватБанком потрібно звернутися до суду.

"Не рекомендую користуватись цим банком. Мій адвокат надіслав запит до ПриватБанку про причину блокування, але після 5 тижнів нам відповіли, що вони не можуть розкрити цю інформацію моєму адвокату, посилаючись на банківську таємницю. Також я відправив заяву на розірвання відносин із банком поштою, але відповіді досі немає. Представник банку вимагає, щоб я повернув гроші шахраям. Дуже погане ставлення до клієнтів", - написав Маркін.

У ПриватБанку відповіли, що йому не вдалося ідентифікувати клієнта за даними у відгуку. Тому слід уточнити контактний номер телефону та надати деталі ситуації.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк запустив новий вид банкоматів.

Більше про: ПриватБанк гроші