Сьогодні для автомобілістів зробили добірку топ-5 найпроблемніших двигунів автомобілів із пробігом. Рейтинг ненадійних моторів допомагав скласти власник тюнинг-ательє та автомайстерні YouDo.com. Пропонуємо вашій увазі мотори, які виходять з ладу частіше інших. До речі, ці агрегати досить часто зустрічаються в Україні.
На першому місці виявився 1.4 TSi/TFSi, сімейство EA111, Volkswagen/Audi.
Турбований двигун моделі EA111, який почали встановлювати на авто в 2005 році, вважався інноваційним. Але з часом у нього виявилося багато проблем: ненадійний ланцюг ГРМ (газорозподільного механізму), ненадійна конструкція натяжителя, висока чутливість до якості палива, схильність до закоксовування, надмірна витрата масла, постійно засмічується інтеркулер турбіни. У 2012 році це сімейство двигунів замінили на більш надійний ЕА211.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
На другому місці - 1.8 TSi, 2.0 TSi, сімейство ЕА888, Volkswagen/Audi.
Друге покоління 1.8 TSi і 2.0 TSi двигунів сімейства ЕА888, які з'явилися в 2007 році, часто піддаються критиці: велика витрата масла, проблеми з тиском масла, розподільними валами, електромагнітних клапанів фазорегуляторів. Тому експерти не рекомендують купувати автомобілі з такими двигунами, так як важко визначити ступінь їх зносу.
Третє місце дісталося 1.6 THP, альянсу PSA.
Двигун 1.6 THP був розроблений інженерами PSA Peugeot Citroen і BMW. Першим його отримав Mini (у 2006 році). Їм також оснащувалися більшість моделей концерну PSA і деякі моделі BMW. У цього мотора виявили цілий ряд недоліків: слабка поршнева група, низький ресурс натяжителя ланцюга ГРМ, проблемна система мастила, невдалий термостат, відмови системи бездроссельного впуску, відмови системи живлення.
Четверте місце зайняв 1.6, 2.0 (N45) і 1.8, 2.0 (N46) компанії BMW.
Чотирициліндровий атмосферний двигун з двома верхніми розподільними BMW N45 з'явився в 2004 році. У тому ж році з'явився двигун N46, до якого було більше претензій, ніж до N45. Головні недоліки: відсутність масляного щупа, проблемний датчик рівня масла, велика витрата масла, невеликий ресурс натяжителя ланцюга ГРМ, може розвалитися натягувач, швидко засмічуються форсунки безпосереднього вприскування.
На п'ятому місці розмістився 1.5 dCi, 1.9 dCi компанії Renault.
1.5 dCi турбодизельний двигун з'явився у 2001 році. Їм оснащувалися багато моделей Renault. Головні недоліки двигунів першого і другого покоління: вразлива паливна апаратура, невеликий термін життя п'єзоелектричних форсунков, швидко засмічуються форсунки, проблемні датчики тиску наддуву і положення вала.
Раніше автомобілістам пояснили, чому атмосферний двигун не можна глушити відразу після поїздки.