Стали відомі нові причини катастрофи літака Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100) в аеропорту "Шереметьєво" під Москвою. Пілоти перелетіли розрахункову точку приземлення. Щоб виправити ситуацію, екіпаж став притискати літак до землі.
Долетівши до середини злітно-посадкової смуги, літак все ще не торкнувся її колесами.
Пілоти раптово опустили ніс літака і збільшили режим роботи двигунів безпосередньо перед приземленням, що, за словами експертів, призвело до катастрофи. Передня стійка шасі стиснулася і підкинула лайнер вгору, через що виникла серія відскоків від злітно-посадкової смуги.
Задні стійки шасі продавили паливні баки літака, з яких витік гас, що і спровокував пожежу.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Експерти назвали помилкою і те, що пілоти намагалися посадити літак після виникнення "козла" - відскоків від смуги. Уже після першого такого відскоку потрібно починати екстрений зліт.
У той же час вдалося встановити, що через 15 хвилин після зльоту в ніс літака дійсно вдарила блискавка. Грозовий захист лайнера відключили генератори, через що повітряне судно перейшло на електропостачання від акумуляторних батарей і режим прямого управління польотом.
Як відомо, 5 травня в Росії незабаром після вильоту літака з Москви у Мурманськ екіпаж повідомив про технічні неполадки і попрямував у “Шереметьєво” на екстрену посадку. При посадці у літака загорілися двигуни і подломилися стійки шасі.
Пожежа літака Sukhoi Superjet 100 в аеропорту “Шереметьєво” забрала життя 41 людини. Всього в авіалайнері знаходилося 78 осіб, вижили 37. У повітряне судно після вильоту з Москви до Мурманська в небі вдарила блискавка, внаслідок чого було втрачено радіозв’язок, а лайнер перейшов в режим прямого управління.