Напевно, немає такого водія, який жодного разу не звертався за допомогою в автосервіс. І, відповідно, якого там не «нагріли» хоча б через дрібниці. Автомобільний портал Autonews.ua розповість про деякі хитрощі автосервісу і як на них не потрапити.
Пастка №1: вписати в рахунок послуги, яких не було
Часто в автосервісах автовласникам доводиться платити за зайву роботу або запчастини. Майстри можуть перебільшити проблему. У підсумку автомобілісти платять зайві гроші.
Як боротися?
Щоб вам на автосервісі не приписали зайвого, ви повинні добре знати свій автомобіль. Цікавтеся, які симптоми бувають у несправностей. Задавайте майстру питання. Якщо він відповідає ухильно – шукайте інший сервіс.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Пастка №2: китайське замість фірмового
Зустрічаються автосервіси, які встановлюють дешеві китайські запчастини замість фірмових. Різниця у вартості таких запчастин дуже велика.
Як боротися?
Цікавтеся цінами на запчастини. Чому б вам самому не купити потрібну запчастину? У цьому випадку ви будете впевнені в її якості. Можливо, в деяких випадках підійде ліцензійна запчастина? Запитайте про це у майстра.
Пастка №3: віддати на аутсорс
Іноді дилери і великі автоцентри віддають машини в ремонт в невеликі автосервіси, хоча клієнту говорять про «фірмовий» автосервіс. І виставляють високу ціну. Різницю в ціні за ремонт дилери залишають собі.
Як боротися?
Контролюйте етапи ремонту вашого автомобіля під будь-якими приводами (наприклад, «забув у салоні зарядку»).
Пастка №4: ремонт замість заміни
Дорогі автосервіси часто не займаються ремонтом запчастин, а наполягають на їх заміні.
Як боротися?
Цікавтеся різницею в ціні між ремонтом і заміною запчастини. Запитаєте, чому не можна відремонтувати? Якщо відповідь вас не переконає – шукайте інший автосервіс.
Пастка №5: фанатична економія
Іноді на автосервісі можуть економити на кожній дрібниці. Наприклад, вам можуть трохи недолити олії. Це вони так економлять.
Як боротися?
Забираючи машину з автосервісу, не забудьте перевірити рівень масла. Взагалі, якщо ви помітили, що там економлять на клієнтах – міняйте автосервіс.
Пастка №6: гривні, гривні, багато гривень
На сьогоднішній день деякі автосервіси практикують «розводку», за якою клієнт повинен сплатити дві по суті однакові роботи. Або оплатити запчастини, які не використовувалися.
Як боротися?
Підвищуйте свої знання про авторемонт і уважно читайте документи, які вам дають на сервісі.
Пастка №7: не називати загальну суму відразу
Напевно ви потрапляли в таку ситуацію, коли ваш автомобіль взяли на ремонт, а потім кажуть, що вартість послуги «від»... В результаті виявляється, що остаточна вартість ремонту в 10 разів більше.
Як боротися?
Уточнюйте усі деталі, в тому числі і фінансові. Скільки гранична сума ремонту? В залежності від чого може зрости кошторис?
Пастка №8: злочин
Трапляється, що співробітники автосервісу пов'язані з викрадачами. Вони можуть, наприклад, поставити «жучок», блокуючий сигналку.
Як боротися?
Головне – не користуйтеся послугами автосервісів з сумнівною репутацією. Взагалі, намагайтеся не «світити» документами, не показуйте всіх «секреток» і т. п.
Пастка №9: старе замість нового
Не так вже рідко на автосервісах з автомобілів знімають нову запчастину, а замість неї ставлять стару.
Як боротися?
Оглядайте замінені робили. Забирайте з собою старі замінені деталі.
Пастка №10: імітація
Замість справної запчастини вам ставлять таку ж, але тільки в такому стані, що вона скоро зламається. Багато автомобілістів цього не помічають.
Як боротися?
Стежити за ремонтом. Користуйтеся послугами автосервісу, якому ви довіряєте.
Раніше ми писали, як купити б/у автомобіль з мінімальними ризиками.